جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نخستین آیین نکوداشت هفته پژوهش وتجلیل از برترینهای پژوهشی مدارس علمیه

حوزه/ سید محمد هادی حسینی احیای شوراهای پژوهشی در مدارس علمیه را لازم دانست و گفت: اگر یک گروه متخصص در زمینه پژوهش بتوانند با هم اندیشی برنامه ها و سیاست های پژوهشی مدرسه خود را تعیین نمایند این امر می تواند بر ترویج امر پژوهش در مدارس علمیه کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمد هادی حسینی معاون پژوهش مدرسه علمیه شهیدین، امروز در آیین نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از برترین های پژوهشی مدارس علمیه سطح یک استان قم که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، گفت: معاونت پژوهش مدرسه شهیدین از سال ۱۳۷۴ به طور رسمی آغاز به کار کرده و تاکنون ۲۷۰ اثر پژوهشی را تولید کرده است.

وی افزود: برای ترویج مقوله پژوهش می بایست در مدارس علمیه جلسات نقد تولیدات پژوهشی برگزار گردد.

حسینی خاطرنشان کرد: نباید در برگزیدن ممتازین پژوهش به مقالات تولیدی آنان اکتفا کرد؛ زیرا ممکن است طلاب تلاش های علمی و پژوهشی مختلفی در عرصه گوناگون همچون تألیف کتاب، یادداشت نویسی و غیره داشته باشند.

وی احیای شوراهای پژوهشی در مدارس علمیه را لازم دانست و گفت: اگر یک گروه متخصص در زمینه پژوهش بتوانند با هم‌اندیشی برنامه ها و سیاست های پژوهشی مدرسه خود را تعیین نمایند این امر می تواند بر ترویج امر پژوهش در مدارس علمیه کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha