جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی محقق فر

حوزه/ حجت الاسلام مهدی محقق فر گفت: اگر همه لوازم ترویج پژوهش در وجود اساتید رشد داده شود سرمایه گذاری مفیدی خواهد بود که به تشویق طلاب به پژوهشگری می‌انجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی محقق فر استاد مدرسه علمیه شهید صدوقی فاز ۵ صبح امروز در آیین نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از برترین های پژوهشی مدارس علمیه سطح یک استان قم که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، گفت: در سطح خرد فکر می کنم حمایت از پژوهشگران لازم است و آنچه در حال حاضر وجود دارد کافی نیست.

وی افزود: باید در سبد آرزوهای طلبه های ما پژوهش قرار گیرد؛ باید خراش ذهنی پژوهشی برای طلبه ایجاد شود و تا حل نشده او را رها نکند.

حجت الاسلام محقق فر خاطرنشان کرد: اگر همه لوازم ترویج پژوهش در وجود اساتید رشد داده شود سرمایه گذاری مفیدی خواهد بود که به تشویق طلاب به پژوهشگری می‌انجامد.

وی تدریس پژوهشگران سطوح عالی حوزه علمیه قم در سطح یک را لازم دانست و گفت: حضور پژوهشگران سطوح عالی و مراکز پژوهشی و تخصصی در کلاس هایی همچون لمعه و تطبیق مسائل علمی محض با مسائل کاربردی و روز می تواند ذهن طلبه را به سمت تحقیق و پژوهش ترغیب نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha