دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علیپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیپور گفت: دوره‌های خبرنگاری از جمله دوره‌هایی است که حوزه‌های علمیه هر استانی به چنین دوره‌هایی نیاز مبرمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور در افتتاحیه دوره خبرنگاری طلاب گیلان که امروز پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ در مدرسه امیرالمومنین علی علیه السلام رشت برگزار شد، گفت: به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) قلم نعمت بزرگی است که از طرف خود خدا این نعمت برگزیده و انتخاب شده است، و در اهمیت قلم باید بدانیم که اگر قلم نبود مُلک و دین استوار نمی‌ماند و دین به ما نمی‌رسید.

وی در اهمیت یادگیری شیوه خبرنگاری افزود: در عصری که زندگی می‌کنیم قلم خبرنگار تأثیرگذار است و با قلم‌فرسایی‌هایی که در این مسیر صورت می‌گیرد، کارهای خوب یک مجموعه به مردم معرفی می‌شود، در این راستا خبرگزاری حوزه یک شجره طیبه برای حوزه های علمیه کشور است، و فعالیت‌های این مجموعه مبارک نعمت بزرگی است.

مدیر حوزه علمیه گیلان در مورد سوء استفاده از رسانه‌ها توسط معاندین گفت: اگر ما نتوانیم در این مسیر به خوبی کار کنیم و کارهای خودمان را به مردم نشان دهیم، قطعاً معاندین عکس قضیه را نشان خواهند داد.

حجت الاسلام علیپور در پایان به برگزاری دوره در حوزه‌های استان کشور اشاه کرد و گفت: دوره‌های خبرنگاری از جمله دوره‌هایی است که حوزه‌های علمیه هر استانی به چنین دوره‌هایی نیاز مبرمی دارند، تا بتوانند مجموعه فعالیت‌های فرهنگی مذهبی که در سطح استان اتفاق می‌افتد، به مردم نشان بدهند.

لازم به ذکر است، دوره خبرنگاری ویژه طلاب حوزه علمیه گیلان با تدریس علی علیزاده، دبیر استان‌ها خبرگزاری حوزه، در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای حوزه/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha