پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / دیدار رئیس دانشگاه تهران با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به خدمت رسانی صادقانه به مردم از سوی دستگاه‌های خدمت رسان و مسئولین گفتند: دستگاه های خدمت رسانی همواره به مردم خدمت کنند و خدمت رسانی را از وظائف دینی، الهی و ارزشی بدانند و برای آن ارزش قائل باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دکتر کولیوند، رئیس سازمان هلال احمر خدمت رسانی به مردم را بسیار ارزشمند عنوان کردند و بیان داشتند: این خدمت رسانی آن قدر مهم است که اهل بیت (ع) بر آن سفارش و به مردم توصیه می‌کنند.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: مردم ایران اسلامی کسانی هستند که برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب جانشان را فدا کردند و سبب اقتدار این کشور شدند.

معظم‌له افزودند: به همین دلیل این مردم نیازمند توجه جدی می‌باشند. این توجه جدی در همه مسائل زندگی آنها باشد تا مردم کمترین مشکلی نداشته باشند.
ایشان با اشاره به نقش علما گفتند: نقش علما هم در جامعه بسیار سازنده است. این قشر همواره در کنار مردم بوده و برای اعتلای دین، انقلاب و نظام هم تلاش خود را به کار می‌گیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به خدمت رسانی صادقانه به مردم از سوی دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئولین گفتند: دستگاه‌های خدمت رسانی همواره به مردم خدمت کنند و خدمت رسانی را از وظایف دینی، الهی و ارزشی بدانند و برای آن ارزش قائل باشند.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: اگر خدمت رسانی صادقانه باشد، خدا هم برای آن ثواب قائل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha