پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار حسن حسن‌زاده

حوزه/ فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: روز دوشنبه ۱۳ دی با حضور آحاد مردم، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم در مصلای تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری که امروز برای تشریح برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در تهران ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه ماه است که تشکیل شده و برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ روز برای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است، گفت: سالگرد شهادت حاج قاسم با ایام فاطمیه همزمان شده و برنامه‌های ما بر همین اساس طراحی شده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: همایش بزرگ یاران حاج قاسم سلیمانی با شرکت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ۱۰ دی ماه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران برگزار خواهد شد، در ۱۱ دی ماه همایش دختران حاج قاسم در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

سردار حسن زاده ادامه داد: ۱۲ دی، مراسم بزرگداشت اصناف و بازاریان را در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران خواهیم داشت، همچنین کنگره مقاومت با عنوان «مرد میدان» با شرکت شاعران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) روز دوشنبه ۱۳ دی با حضور آحاد مردم مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم در مصلای تهران برگزار می‌شود. در این روز اصلی‌ترین مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود.

سردار حسن‌زاده اعلام کرد: همایش کارمند تراز حاج قاسم سلیمانی در روز چهاردهم دی با حضور مسئولان در سالن اجلاس سران برگزار و روز ۱۵ دی اجتماع بزرگ کارگران در حرم امام خمینی (ره) را خواهیم داشت و کارگران در این مراسم با حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بندد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: در روز پنج شنبه ۱۶ دی مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران را خواهیم داشت و روز جمعه مصادف با سالروز موشک باران پایگاه آمریکا در حاشیه نماز جمعه تهران نمایشگاهی از توانمندی‌های موشکی کشور برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: در روز ۲۰ دی به عنوان آخرین روز از دهه بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم تجلیل و تکریم از دست‌اندرکاران طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا در سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: نام و یاد حاج قاسم در قلوب همه مردم جهان و مظلومان و جبهه مقاومت و ملت خودمان همواره امیدبخش و آرامش بخش بوده است. این از ویژگی‌های کسی است که پرورش یافته مکتب اسلام و انقلاب و حضرت سیدالشهدا (ع) است.

وی، یکی دیگر از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی را مردم‌داری عنوان کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی همه مردم و ملت‌ها را دوست داشت. در وصیت نامه خود اظهار می‌کند که جان من هزاران بار فدای مردم و ملت‌ها. هدف سردار سلیمانی نجات بشریت بود. او همیشه در سخت‌ترین صحنه‌ها حضور داشت.

سردار حسن زاده در پایان کرد: امروز حاج قاسم سلیمانی یک مسیر درخشان و کاملاً مشخص را برای همه ما و ملت‌ها روشن کرده که این مسیر را طی کنیم تا به تمام اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم برسیم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha