دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد حسن رستمیان

حوزه / امام جمعه‌ی دامغان گفت: تغییر و تحول در عالم یک سنّت الهی است و در مدیریت و مسئولیت‌ها نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان، در مراسم تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه تغییر و تحول در عالم یک سنّت الهی است و در مدیریت و مسئولیت‌ها نیز وجود دارد گفت: خدمتگزاری به اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم به ما آرامش می‌دهد و باید تلاش بر آن باشد تا در دوران مدیریت منشأ خدمات ماندگار و مؤثر باشیم.

وی، زحمات ماندگار و تلاش‌های مخلصانه حجت الاسلام صبوری در مدت مسئولیت را شایسته تقدیر دانست و با آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای وی افزود: سنت تغییر و تحول زمینه را فراهم کرده است تا فردی جوان عهده دار مدیریت تبلیغات اسلامی این شهرستان شود و امیدواریم تجربیات گران‌بهای مدیران قبلی برای وی چراغ راه باشد.

حجت الاسلام ملکیان، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان هم در این مراسم با بیان اینکه تبلیغ اسلام و انقلاب وظیفه‌ی همه ی آحاد مردم است گفت: در غدیر خم زمانی که نبی مکرم اسلام دست حضرت علی علیه السلام را به عنوان ولی و جانشین بعد از خود بالا بردند و فرمودند حاضران به غایبان برسانند در واقع وظیفه‌ی تبلیغ را به عهده‌ی مردم نهادند.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغ اسلام وظیفه‌ی همه ی مردم و دستگاه است اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرموده اند؛ دشمن در مقابل شما جبهه است شما هم باید جبهه تشکیل دهید و این جز با حضور مردم محقق نخواهد شد.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان افزود: ما در مجموعه‌ی تبلیغات اسلامی خود را نماینده مردم در دستگاه‌های اجرایی و بعد از آن واسطه‌ی دستگاه‌های اجرایی در بین مردم می‌دانیم و این وظیفه‌ی سازمان تبلیغات را سنگین‌تر می‌کند.

ملکیان با تشکر از زحمات مدیران قبلی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان به ویژه حجت الاسلام صبوری بیان کرد: حجت الاسلام صبوری از سرمایه‌های این شهرستان است و به واسطه‌ی سال‌ها تجربه و سابقه‌ی مدیریتی و اشراف به فضای اداری و مردمی دامغان گنجینه‌ای از تجربیات گرانبها برای ما و مجموعه‌ی سازمان تبلیغات به شما می‌رود.

در آئین تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان، حجت الاسلام ملکیان به عنوان مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام صبوری تقدیر شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha