پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
صادق زاده

حوزه / حجت الاسلام صادق زاده گفت: کارگاه‌های آموزش تخصصی امامان جماعت؛ با محوریت مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با همکاری ناجا و تلاش مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، از آغاز کارگاه‌های آموزش تخصصی امامان جماعت قرارگاه مهر و امید مساجد با برنامه‌های ویژه در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

وی بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی با سرفصل‌های؛ مسجد محور محله بدون اعتیاد، روش‌های پیشگیرانه، پیگیری ترک و درمان، حمایت از خانواده‌های معتاد و آگاهی تخصصی از مواد مخدر برای ائمه جماعات مساجد برگزار می‌گردد.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: در راستای محورهای اصلی قرارگاه مهر و امید مساجد، امسال با این حرکت درجهت ریشه کنی اعتیاد که نجات معتاد نجات جامعه است، قدم برداشتیم.

وی با بیان اینکه این طرح با کمک و آموزش ناجا برگزارمی گردد، خاطرنشان کرد: در این راستا، امامان جماعت که آماده حضور در دوره تخصصی و بازدید از نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر را دارند جهت اعلام آمادگی با شماره ۰۹۹۰۲۸۳۴۰۵۸ تماس بگیرند.

حجت الاسلام صادق زاده متذکر شد: رابط قرارگاه مهر و امید مساجد، حجت الاسلام زیبایی می‌باشد، همچنین اقلام لازم ویژه مساجد فعال ارسال می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha