سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه / سردار شاهوارپور، با بیان اینکه هم افزایی و همگرایی در فضای رسانه‌ای برای مقابله با دشمنان امری ضروری و واجب است، گفت: هرچه به سمت منیت برویم پژواک صدای ضعیف‌تری خواهیم داشت و دشمن برای پیشبرد اهداف خود وارد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، امروز در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خوزستان اظهار کرد: امروز رسانه یک رویکرد جدید در کلیت زندگی ما انسان‌ها بوده و بخش قابل توجهی از زندگی را اشغال کرده است.

وی افزود: سال‌هاست رسانه‌ها در کشور فعالیت دارند ولی شرایط جدید رسانه و فضای مجازی یک فضای بی‌سابقه بوده و با جهش بسیار سریع در حال انجام است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، با بیان اینکه امروز رسانه و فضای مجازی ارتباطات در تمام حوزه‌ها را نزدیک و آنها را تحت تأثیر قرار داده است اضافه کرد: ورود به این عرصه یک امر لازم و واجب است همچنین توجه جدی به رسانه و به ویژه فضای مجازی جز اصول کار است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه باید به رسانه توجه داشت، تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی لایه باز کرده و در مقابل، فضای مجازی در داخل کشور اصرار بر دفاع از ارزش‌ها دارد.

وی با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ رسانه با تیزبینی جبهه خودی را به مردم نشان داد ادامه داد: صرفاً بالا بردن حساسیت از سوی رسانه‌ها نسبت به حوزه طبیعی کفایت نمی‌کند و باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی حساسیت ایجاد شود.

سردار شاهوارپور با تاکید بر اینکه اثر جبهه فرهنگی را می‌توان در طولانی مدت دید، عنوان کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد اختلاف، ناامیدی و هدایت مردم به حوزه دیگر است و در این بین رسانه به عنوان یک دیده‌بان وضعیت را تحلیل و شفاف‌سازی کند.

وی با بیان اینکه هرچه در کشور هم افزایی و همگرا حرکت کنیم نتیجه کار بهتر خواهد بود افزود: هرچه به سمت منیت برویم پژواک صدای ضعیف‌تری خواهیم داشت و دشمن برای پیشبرد اهداف خود وارد خواهد شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه امکانات دشمن ما بیشتر است و خیلی سریع جاها را عوض می‌کند گفت: جنایاتی که آمریکایی‌ها، انگلیسی و اسرائیلی‌ها انجام می‌دهند را با پوشش رسانه‌ای می‌پوشانند.

وی تاکید کرد: دنبال اطلاعات واقعی برویم و بر اساس برداشت خود به مسائل ورود نکنیم. تلاش ما این است که به بالا بردن توانمندی رسانه‌ها کمک کنیم.

سردار شاهوارپور در پایان اظهارداشت رتبه خوزستان در رسانه بالاست ولی باید باز هم تقویت شود و باید به پله‌های بین‌المللی برای پاسخ به دشمنان برسد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha