جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امتحانات غیرحضوری

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان از برگزاری امتحانات حضوری در مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم زهرا جمالی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان، بیان کرد: جلسه مدیران و معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران استان گلستان در خصوص برگزاری امتحانات ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدای این نشست خانم حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، به بیان نکاتی در این باره پرداخت و در ادامه خانم زهرا جمالی زاده معاون آموزش حوزه علمیه خواهران این استان، با بیان لزوم اجرای بخشنامه‌ها، از مدیران و معاونین مدارس خواستند به بررسی علت درخواست غیرحضوری امتحانات طلاب پرداخته و مشکل هر کدام از طلاب را به بهترین وجه مرتفع و زمینه حضور طلاب را در امتحانات فراهم نمایند.

جمالی زاده با بیان اینکه به هیچ وجه امتحان به صورت غیرحضوری برگزار نمی‌شود؛ مدارس را به نحوه پاسخگویی مناسب به طلاب تشویق کرد، به گونه‌ای که طلاب اقناع شده و لزومی به پیگیری از ستاد را نداشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان اظهار کرد: از مدارس علمیه خواهران خواسته شد تا اهتمام ویژه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام امتحانات داشته باشند و تمام شرایط رفاهی طلاب از حیث بازگشایی خوابگاه و مهدکودک جهت نگهداری فرزندان، همکاری جهت برگزاری امتحانات در مدارس همجوار طلاب را نیز فراهم نمایند.

جمالی زاده یادآور شد: در خصوص نگرانی طلاب از بیماری اُمیکرون، تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

وی افزود: نظارت بر برگزاری امتحانات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که مدارس به بهترین وجه آن را تدبیر نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha