دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 999644
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مرد میدان

حوزه/ اداره رسانه، خبر و فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقه «مرد میدان» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقه «مرد میدان» به مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی اداره رسانه، خبر و فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

«شهید سلیمانی شخصیتی جریان ساز»، «شهید سلیمانی و وحدت در دنیای اسلام»، «نقش شهید سلیمانی در گسترش تفکر مقاومت»، «نقش شهید سلیمانی در فرایند افول آمریکا»، «بررسی ابعاد شخصیتی مکتب شهید سلیمانی»، «ابعاد حقوقی و حقوق بشر ترور شهید سلیمانی» از موضوعات و محورهای محتوایی این مسابقه است.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های نوشتاری (مقاله و دلنوشته)، گرافیک (تصویرسازی، پوستر مفهومی، عکس نوشته) و چند رسانه‌ای (کلیپ و نماهنگ، مستند کوتاه، پادکست صوتی) به ایدی @poshtibani3 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و نتایج تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری اعلام می شود و به ۱۲ نفر از افراد برتر تعداد ۱۲ نگین متبرک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha