شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شاهچراغی استاندار جدید قم

حوزه/ استاندار قم در پیامی به مناسبت همراهی مراجع تقلید و مردم با رئیس جمهور در سفر به استان قم، آورده است: لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی آحاد مردم شریف قم به ویژه مراجع عالیقدر اعلام نمایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در پیامی به مناسبت همراهی مراجع تقلید و مردم با رئیس جمهور در سفر به استان قم، آورده است: لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی آحاد مردم شریف قم به ویژه مراجع عالیقدر اعلام نمایم.

متن پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی»

حمد و سپاس ایزد منان را که سیزدهمین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی به قم مقدس "خاستگاه انقلاب اسلامی و دیار حماسه و بصیرت و اجتهاد"، با موفقیت و شکوه و شایستگی هر چه تمام برگزار گردید و در پرتو حضور پرشور و شوق رئیس جمهور محترم و شماری از یاران جهادی و پرتلاش ایشان، فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف در مسیر نیل به توسعه و پیشرفت استان و گره گشایی از موانع و مشکلات دیرینه این دیار شکل گرفت. هر چند به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار عمومی آیت الله رئیسی با هم استانی‌های عزیز فراهم نگردید اما ابراز احساسات و شوق وصف ناپذیر مردم در ملاقات‌ها، برنامه‌ها و بازدیدهای سرزده از محلات و مناطق مختلف، جلوه‌های زیبایی از همدلی و پیوند بین مردم و دولت را به منصه ظهور رساند.
بدون شک این سفر در کنار دستاوردهای مهم خود در شتاب بخشی به روند رو به رشد و شکوفایی استان، در زمینه تقویت تعامل و ارتباط عمیق دولت با مراجع و حوزه‌های علمیه و افزایش همدلی و همفکری و هماهنگی هر چه بیشتر قوه مجریه و نهاد بالنده حوزه برای پیشبرد بهتر امور اجرایی کشور را نیز حائز برکات ارزشمندی بود.
در پایان اینجانب لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی آحاد مردم شریف قم به ویژه مراجع عالیقدر، نماینده معزز ولی فقیه در استان و علما، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، طلاب، فضلا و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، مدیران و کارکنان محترم ادارات، سازمان‌ها و نهادها اعلام نمایم. همچنین از اصحاب پرتلاش رسانه، مدیران و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و مدیریت و پرسنل صدا و سیمای مرکز قم که با تلاش چشمگیر خود زوایای مختلف این سفر را اطلاع رسانی و به تصویر کشیدند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم با همت و تلاش مسئولانه و جهادی دستگاه‌های ملی و استانی هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن تصمیمات و مصوبات این سفر پر خیر و برکت باشیم.


سید محمد تقی شاهچراغی
استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha