جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ کنگره بین المللی بزرگداشت علامه مصباح یزدی

رئیس جمهور، دوره‌های طرح ولایت را از ارزشمندترین و اثرگذارترین یادگارهای آیت الله مصباح یزدی توصیف کرد و گفت: «طرح ولایت» در زمره دستاوردهایی است که باید به خوبی پاس داشته شود و ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز شنبه در کنگره بین‌المللی بزرگداشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی (ره) در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران، گفت: آیت الله مصباح التزام و تکلیف‌مداری در مسیر اجرای قوانین اسلام را بدون هراس از دیگران و به بهترین شکل تبیین کرد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری کنگره بین المللی نکوداشت آیت الله مصباح یزدی در تهران + فیلم و عکس

رئیس جمهور اظهار کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در مسیر تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری هیچ واهمه‌ای از هیچ‌کس و هیچ جریانی نداشت و به بهترین شکل بصیرت و میثاق با ولایت را در عرصه فکر، اندیشه و نظر تبیین کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که آیت‌الله مصباح یزدی در عرصه نظر و اندیشه از مرزهای دین مرزبانی کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به مثابه مرد با صلابت عرصه میدان پایبندی عملی خود را به این نظریات و اندیشه‌ها به نمایش گذاشت و با مرزبانی میدانی از دین به نماد بصیرت و وفاداری به ولایت و رهبری تبدیل شد.

ببینید:

رئیسی همچنین دوره‌های طرح ولایت را از ارزشمندترین و اثرگذارترین یادگارهای آیت الله مصباح یزدی توصیف کرد و افزود: «طرح ولایت» در زمره دستاوردهایی است که باید به خوبی پاس داشته شود و ادامه یابد.

رئیس جمهور اظهار کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهم توفیق شناخت و حرکت مسیری را که آیت‌الله مصباح در عرصه نظر ترسیم کرد و حاج قاسم سلیمانی در عمل پیرو و رهرو آن بود، به ما نیز عطا کند.

انتهای پیام

خبرنگار: علی علی زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha