دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محسن لبیب

حوزه/نویسنده و استاد دانشگاه اندونزی گفت: شهید قاسم سلیمانی نسلی قهرمان از ملت به جای خواهد ماند که مقاوم هستند؛ بویژه آن‌ها که در مسیر ولایت فقیه و امام خامنه‌ای هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن لبیب نویسنده و استاد دانشگاه از اندونزی، در وبینار بین‌المللی «شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهان اسلام در مبارزه با استکبار و افراط‌گرایی» که امشب به همت دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری با همکاری مؤسسه دارالاعلام لمدرسة اهل البیت (ع) تحت اشراف حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار و به صورت زنده پخش شد، سالگرد شهادت سردار سلیمانی را به تمام مجاهدان و رهبر معظم انقلاب و خانواده این شهید تسلیت و تبریک گفت.

نویسنده و استاد دانشگاه اندونزی، شهید قاسم سلیمانی را نماد و سمبل برای مقاومت، فداکاری و اطاعت توصیف کرد و گفت: او الگوی اطاعت از ولی امر مسلمین در مواجهه با استکبار آمریکایی و صهیونیست و نظام‌هایی بود که در برابر آمریکا و دشمن صهیونیست سر تسلیم فرود آورده بودند.

وی تصریح کرد: ما اطمینان داریم که از شهید قاسم سلیمانی نسلی قهرمان از ملت به جای خواهد ماند که مقاوم هستند؛ بویژه آن‌ها که در مسیر ولایت فقیه و امام خامنه‌ای هستند.

دکتر محسن لبیب در پایان گفت: از ملت ایران کمال تقدیر و تشکر را دارم که حاج قاسم سلیمانی، این قهرمان بزرگ را تقدیم امت اسلام کردند.

۳۱۳/‌۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha