دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهادت حضرت فاطمه زهرا س

حوزه / رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برای زنان و مردان الگویی در تمام عرصه‌ها است و به خاطر جامع بودن شخصیت آن حضرت است که به ایشان لقب «سیدة النساء العالمین» داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، شب گذشته در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در بیت مرحوم آیت الله باریک بین برگزار شد ضمن تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حیا، عفت، فعالیت اجتماعی، سیاسی، جریان شناسی، امام شناسی و سایر موارد رفتاری حضرت می‌تواند برای ما الگو باشد و در این عرصه‌ها فرهنگ‌سازی داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ارزش فاطمه زهرا (س) عبودیت و بندگی خدا است. اگر بندگی خدا در حضرت نبود، ایشان صدیقه کبری نبودند.

وی ادامه داد: رفتار و الگوی حضرت زهرا (س) برای بانوان جامعه امروز ما پر از پیام و سرشار از زندگی امیدبخش است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: باید ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) را برسی و شاخص‌ها و الگوی های رفتاری را از آنها استخراج و معرفی نمائیم.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: حضرت زهرا (س) در خانه ننشست و از امام زمانش حمایت کرد، نه به خاطر اینکه حضرت علی (ع) همسرش بود، بلکه دلیل اصلی آن حضرت، دفاع و یاری امام زمانش بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین عنوان کرد: داشتن تقوا و وحدت یک سلاح بزرگ در برابر فتنه‌ها و تفرقه‌ها است و تمامی ملت‌های اسلامی با الگو گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت را سرلوحه تمامی برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و هدف قرار دادن نسل جوان و بنیان خانواده‌ها، خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان افسران جنگ نرم با فعالیت در عرصه تبلیغ نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برای زنان و مردان الگویی در تمام عرصه‌ها است و به خاطر جامع بودن شخصیت آن حضرت است که به ایشان لقب «سیدة النساء العالمین» داده شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha