جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: روحانیون شهید، علمداران دفاع از دین و ارزش‌ های انقلاب هستند و همواره روحانیت در صف مقدم ایثار برای کشور و جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات مساجد شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: شهدای روحانی با حضورشان در نبردهای حق علیه باطل به مردم نشان دادند که روحانیون تا آخرین لحظه پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام می‌مانند

وی خاطرنشان کرد: روحانیون در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه هشت سال دفاع مقدس علم را با عمل خود و حضور در جبهه‌ها و رسیدن به شهادت ثابت کردند

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: روحانیت در طول انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تثبیت نظام اسلامی داشته و حضور روحانیت همواره اثرگذار و چشمگیر بوده و در واقع روحانیت پرچم‌دار دفاع از ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: روحانیت دفاع از اسلام و انقلاب را وظیفه و تکلیف خود می‌داند، و روحانیون ثابت کرده تا پای جان مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب خواهد ماند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز تبدیل به یک ابرقدرت فرهنگی و سیاسی شده است و به برکت انقلاب اسلامی قله‌های علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و موجب عظمت اسلام و مسلمانان می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از حضور بی نظیر ملت ایران در تشییع و تدفین شهدای گمنام و تازه تفحص شده قزوین تقدیر وبیان کرد: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدایی آبیاری شده است که از جان و مال خود گذشتند و برگ زرینی از تاریخ را برای این نظام ورق زدند و اقتدار نظام اسلامی هم محصول ایثارگری‌های شهداست.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: مردم ایران در دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در جامعه نهادینه کردند و در دوران بعد از جنگ نیز با همت و اراده خود دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رساندند.

گردهمایی ائمه جماعات مساجد بویین زهرا برگزار شد

گردهمایی ائمه جماعات مساجد بویین زهرا برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha