جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: نهادهای حاکمیتی در برنامه ریزی ها جهت برگزاری ایام الله دهه فجر، مراقب جایگاه مهم ارزشهای دینی و انقلابی باشند.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت بهار آزادی، اظهار داشت: تعظیم شعائر دینی و انقلابی که حاصل زحمات حضرت امام (ره)، شهدای گلگون کفن و مردم ایران رشید ایران اسلامی است، در رأس برنامه‌ها باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه انقلابی که به دنبال، احیای ارزشهای دینی و تمدن سازی اسلامی بوده، گفت: شایسته نیست برخی با کج سلیقگی و عدم فهم دینی، با دایر نمودن جلساتی آن هم با آلات گناه، بخواهند روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

وی تأکید کرد: شکستن حدود شرعی هنر نیست و حواسمان باشد که صاحبان اصلی انقلاب را به اسم کار هنری ناامید نکنیم، می‌شود جذاب کار کرد و ارزش‌ها را هم زیر پا نگذاریم.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: احکام شرعی صاحب دارد، برخی برای برگزاری برنامه‌هایی از قبیل: مسابقه دوچرخه سواری مختلط، از جانب خود فتوا ندهند.

وی در پایان گفت: حساسیت‌های مذهبی را با ندانم کاری برخی افراد بی اطلاع از مفاهیم دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی، تضعیف نکنید.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha