چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/  نشست خبری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق)

حوزه/ سید علی نقیب گفت: مراسم اختتامیه در روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۸ الی ۲۰، در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس این دفتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید علی نقیب دبیر اجرایی پنجمین جشنواره شعر حوزه (اشراق) صبح امروز در نشست خبری اختتامیه این جشنواره ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: پروسه جشنواره شعر اشراق یک فرآیند یک ساله بود که در طول آن روند سنگینی در شهرهای مختلف طی کرد.

وی افزود: در پنجمین جشنواره شعر حوزه تعداد افراد شرکت کننده با رشد دو و نیم برابری به ۸۵۰ نفر رسید؛ البته تعداد آثار دریافتی ۲۶۹۳ اثر بوده است.

نقیب خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که افراد شرکت کننده و حتی افرادی که علاقمند به حوزه شعر هستند را مورد شناسایی و پرورش قرار دهیم تا بتوانند در این عرصه به تولید آثار فاخر بپردازند.

وی تعداد آثار دریافتی را در حد مطلوب دانست و گفت: علی رغم اینکه جشنواره شعر اشراق مختص طلاب است اما تعداد آثار دریافتی آن

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره شعر حوزه (اشراق) تصریح کرد: مراسم اختتامیه در روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۸ الی ۲۰، در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس این دفتر برگزار خواهد شد.

نقیب اظهار کرد: در ویژه نامه جشنواره پرونده‌ای خاص با موضوع حضور خواهران خواهیم داشت؛ در این دوره قریب به ۲۰۰ نفر از شرکت کنندگان را خواهران طلبه تشکیل می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه از طریق صفحه مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در آپارات نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha