شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دهه فجر

حوزه / حجت الاسلام باریک بین با تاکید بر تبیین دستاوردهای پیروزی انقلاب برای نسل جوان، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت یک موهبت الهی برای همه جهانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، صبح امروز در مراسم سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک کوثر قزوین برگزار شد، گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی در جهان، کشوری مطرح و مقتدر می‌باشد این اقتدار و عظمت به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر به معنای برافراشته شدن پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در جای جای این سرزمین است و گرامیداشت این دهه یک ارج گذاری ملی است که نشان از تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، تقدیر از جانفشانی ملت و ارزش‌های اسلامی دارد و به مدد آن دست اجانب و بیگانگان از کشور کوتاه شد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در طول تاریخ تلاش و کوشش روحانیت بوده که اسلام را از انحراف‌ها، خطرها و دسیسه‌ها حفظ کرده است.

وی ادامه داد: رسالت روحانیون و علما در جامعه امروز سنگین است و منشأ بسیاری از پیروزی‌ها در جامعه اسلامی پرچمداری روحانیون و اقدامات به موقع آنان بوده است.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به مردم ایران باوراند که بدون بیگانگان هم می‌توانیم کشور را اداره کنیم.

حجت الاسلام باریک بین با تاکید بر تبیین دستاوردهای پیروزی انقلاب برای نسل جوان، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت یک موهبت الهی برای همه جهانیان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha