شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزوی

حوزه/ با حضور مدیران و مسئولان پژوهش حوزه‌های علمیه کشور و حوزه علمیه لرستان، پژوهش سرای حوزوی آیت الله العظمی بروجردی(ره) لرستان در شهرستان بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، با حضور مدیران و مسئولان حوزه‌های علمیه کشور، پژوهش برای حوزوی آیت الله العظمی بروجردی (ره) لرستان در شهرستان بروجرد با هدف انجام طرح‌های پژوهشی طلاب و مبلغان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، در مراسم افتتاح پژوهش برای بیت الله العظمی بروجردی (ره) لرستان با اشاره به اینکه بروجرد مهد عالمان و بزرگان حوزه دین و اندیشه است، گفت: با افتتاح این پژوهش برای طلاب و مبلغین استان لرستان می‌توانند آثار پژوهشی فاخر و کارآمد را در حوزه این و فرهنگ به ثبت برسانند.

وی از مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برای پیگیری طرح‌های پژوهشی طلاب و مبلغان قدردانی کرد و افزود: راه اندازی افتتاح این پژوهش را می‌تواند گامی مثبت در راستای ارتقا فرهنگ پژوهش در حوزه علمیه استان لرستان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، نیز با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه استان‌ها و مدارس علمیه کشور باید در نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین طلاب قدم بردارند.

وی همچنین از روند رو به رشد فعالیت‌های پژوهشی حوزه علمیه لرستان قدردانی کرد.

حجت الاسلام پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان هم با اشاره به اینکه افتتاح پژوهش سرای حوزوی در لرستان می‌تواند گامی مهم در راستای خلق آثار پژوهشی کارآمد باشد از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف پژوهشی ویژه طلاب و مبلغان لرستانی خبر داد و گفت: این دوره‌ها نیز به صورت مجازی و کارگاهی برای طلاب مدارس علمیه لرستان به صورت دوره‌ای و مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha