سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عبادی زاده؛ حساب 100 امام

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر آورده خیرین ساماندهی شود و اقدامات لازم برای ارتقای این ظرفیت انجام شود، قطعاً اقدامات بسیار خوبی در حوزه ساخت مسکن برای محرومان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در جلسه مسئولان حساب ۱۰۰ امام استان که با حضور استاندار هرمزگان در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی خیرین حوزه مسکن مسأله بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اگر آورده خیرین ساماندهی شود و اقدامات لازم برای ارتقا این ظرفیت انجام شود، قطعاً اقدامات بسیار خوبی در حوزه ساخت مسکن برای محرومان انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: نهادهای حاکمیتی در کنار دستگاه‌های دولتی و خیرین در حوزه تأمین منابع مالی اثرگذار هستند؛ اما اگر بتوانیم کمک‌های خرد مردمی را هم ساماندهی کنیم، می‌توان برای ساخت مسکن محرومان اقدامات بزرگی را رقم زد.

ظرفیت خیرین خدمات‌رسان مورد توجه قرار گیرد

وی، با ذکر این نکته که ظرفیت خیرین خدمات‌رسان مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید توجه داشت که آورده خیرین تنها پول نیست؛ گاهی اوقات ارائه خدمات فنی، مهندسی و … رایگان برای محرومان نیز جزو امور خیرین محسوب می‌شود که باید برای شناسایی و جذب این خیرین نیز اقدامات لازم به عمل آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به شهر جدید علوی واقع در ۵۰ کیلومتری بندرعباس، تصریح کرد: متأسفانه اقبالی از شهر جدید علوی از سوی مردم شهرستان‌های بندرعباس و خمیر صورت نگرفت. اگر جانمایی متفاوتی برای شهر جدید، مانند سواحل در نظر گرفته بودند امکان مقبولیت مردمی را داشت.

وی بیان کرد: امیدوارم انجام اقدامات توسعه‌ای در حوزه مسکن استان در مناطقی جانمایی شود که پتانسیل استقبال مردم را داشته باشد.

انتهای پیام / ‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha