پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از مشکلات جدی در همدان را، مشکل مسکن دانست و گفت: متأسفانه درصد بالایی از مردم همدان مستأجر هستند و این شایسته مردم همدان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، با اشاره به برخی از مراجعات به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مطالبات مردمی، اظهار داشت: حل مشکلات مسکن مهر در برخی از نقاط همدان از مهم‌ترین مطالبات مردمی است که نیازمند تدبیر اداره راه و شهر سازی برای رفع آن هستیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه مشکلاتی در مسیر جاده غار علیصدر برای مردم ایجاد شده است، گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، نسبت به رفع مشکل مسیر غار علیصدر اقدام کرد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه انتظار رفع مشکلات در کوتاه مدت، انتظاری غیر واقع است، مطرح کرد: یکی از مشکلات جدی در همدان که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکل مسکن است که امیدواریم با پیگیری و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان، شاهد برطرف شدن مشکل مسکن و برداشتن بار سنگینی از دوش مردم باشیم.

وی افزود: متأسفانه درصد بالایی از مردم همدان مستأجر هستند و این شایسته مردم همدان نیست.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه مسئولیت در جمهوری اسلامی، توفیقی از جانب پروردگار است که باید برای خدمت به خلق خدا از آن بهره برد، خاطر نشان کرد: اگر مسئولی قصد خدمت به مردم و جامعه را داشته باشد، ان شاءالله خداوند نیز موانع را از مسیر برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha