پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: جهاد تبیین که در مقایسه با جهاد نظامی در برخی از ابعاد به مراتب با اهمیت‌ تر و بالاتر است و وظیفه همه افراد است که در این راه گام‌ های جدی و مؤثری بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در نشستی با مبلغین طرح هجرت حوزه علمیه قزوین و مردم روستای امیرآباد شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: دستاوردهای عظیمی که شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند موجب شده تا هیچ کشوری جرأت نگاه بد کردن به کشورمان را هم نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از ترفند دیگری به نام جنگ نرم با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد تا از آن در راستای تزلزل در باورهای دینی جوانان ما و ایجاد خدشه و انحراف در اعتقادات آنها به ما ضربه بزند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: انقلاب اسلامی با وجود بحران‌های متعدد و فراز و نشیب‌های فراوان دستاوردهای ارزشی زیادی را در حوزه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و نظامی به دست آورده و امروز ایران در جایگاه رفیعی در عرصه جهانی قرار دارد.

حجت الاسلام فغانی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مبلغین و اقشار مختلف مردم در جامعه اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی با توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکا مواجه بوده اما دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب چشمگیر بوده و شما مبلغین و روحانیون و همچنین اقشار مختلف مردم باید این موفقیت‌های ارزشمند را برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تبیین نمائید.

وی به موضوع جهاد تبیین که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان شد اظهار کرد: جهاد تبیین که در مقایسه با جهاد نظامی در برخی از ابعاد به مراتب بااهمیت‌تر و بالاتر است و وظیفه همه افراد است که در این راه گام‌های جدی و مؤثری بردارند.

حجت الاسلام فغانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی نیاز به یک روایت گری عظیم دارد که اجازه عملیاتی شدن سیاست ناامید سازی مردم را نسبت به آینده را از دشمن بگیرد و جهاد تبیین و توجه اساسی به این موضوع نیاز اساسی کشور و انقلاب اسلامی است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: باید حقایق و روایت‌های درست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با جهاد تبیین در جامعه به خوبی بازگو شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha