جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان خوزستان، از راه‌اندازی ۱۲۰۰ کانال در پیام‌رسان ایتا، خبر داد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر را در ۱۲۰۰ کانال پیام‌رسان ایتا سازمان‌دهی کرده و محتوا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر بهمن شهریاری، دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر استان خوزستان، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان، به بیان گزارشی از فعالیت‌های ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان خوزستان پرداخت و بیان داشت: یکی از فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان خوزستان، تربیت هادی سیاسی در پنج عرصه اقتصادی، جریان شناسی، منطقه‌ای و سیاست بین‌الملل، سیاست داخلی و سواد رسانه‌ای است که هرکدام با توجه به حیطه فعالیتی خود ضرورت خاصی دارند.

وی، افزود: ما استان خوزستان را به هشت منطقه تقسیم کرده و در این هشت منطقه یک ناحیه را به‌عنوان میزبان قراردادیم و در این مناطق در حال برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت هادی سیاسی درزمینه های پنج‌گانه هستیم و برای کسانی که بتوانند این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهی هادی سیاسی صادر می‌کنیم.

دکتر شهریاری، به مشکلات موجود در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از مشکلات در فضای مجازی به علت نبود سواد رسانه‌ای است چراکه هیچ آموزشی برای استفاده درست و اصولی از این فضا در اختیار مردم قرار نگرفته است.

وی، در ادامه از راه‌اندازی ۱۲۰۰ کانال در پیام‌رسان ایتا، خبر داد و بیان داشت: تمامی محتواهای داخلی تهیه‌شده در ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان خوزستان را در کانالی تحت عنوان کانال معیار در پیام‌رسان ایتا قراردادیم تا علاقه‌مندان بتوانند به‌راحتی از این مطالب استفاده کنند همچنین توانستیم ۱۵۰ هزار نفر را در ۱۲۰۰ کانال پیام‌رسان ایتا سازمان‌دهی کرده و محتوا در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان خوزستان، در پایان از مدیران مدارس علمیه خوزستان درخواست کرد تا افراد مورد اعتماد خود را به ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر معرفی کرده تا برای آن‌ها دوره‌های تخصصی تربیت هادی سیاسی، برگزار و از آن‌ها در فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استفاده شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha