چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جامعه مترقی همراه با کمال وآرامش در سایه اهداف بعثت محقق می شود.

حجت الاسلام سید محمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک عید سعید مبعث، اظهار داشت: بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) در تداوم مسیر انبیای الهی گذشته و احیای ارزش‌های انسانی و اخلاقی صورت پذیرفت؛ در جامعه‌ای به دور از هرگونه مدنیت و آکنده از جاهلیت و شرک با عادات زشت و ناپسند و خرافات همراه با سنگدلی و خشونت با بدترین شرایط زندگی و زیست بشری، پیامبر اکرم به رسالت و پیامبری برانگیخته شد و بشریت را از منجلاب فساد و تباهی نجات داد و اصل توحید، برادری و برابری و اخوت را بر زندگی انسان‌ها حاکم کرد و با سه رویکرد اساسی انقلاب اعتقادی، آموزشی و اخلاقی، بزرگترین تمدن بشری را پایه‌ریزی نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، مبارزه با ظلم و فساد جاری در جوامع بشری، دعوت به فکر و اندیشه و نجات از ظلمت و گمراهی، دعوت به علم و تزکیه و دوری از هرگونه طغیان و سرکشی در برابر خداوند متعال, احیای ارزش‌های اخلاقی، گسترش عدالت و مبارزه با هرگونه ظلم و تبعیض، و..‌. را از جمله مهمترین اهداف بعثت برشمرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین پیام بعثت اصل توحید بود که نیاز امروز بشریت و تنها نسخه شفابخش به جهت رهایی از طاغوت‌های درون و بیرون و قدرت‌های استکباری می‌باشد که انسان‌ها را به تن سپردن به حاکمیت الله در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی دعوت می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    ایده ای که با تطمیع و یا تهدید گسترش یابد نمیتواند جامعه متعادل و رو به رشد ایجاد کند که صداقت و نوعدوستی و احترام به عقاید و حقوق دیگران و تلاش و قناعت و مسئولیت پذیری نهادینه در شخصیت سرلوحه زندگی افراد باشد. وقتی توجه و انرژی و وقت افراد عمدتا درجهت تجسس در زندگی خصوصی و افشای اسرار و تخریب و تحقیر دیگران عمده وقت افراد را بگیرد مهم نیست در ظاهر چه ایده ای دارند اما انتظار جامعه سالم و و قابل اعتماد نداشته باشید.