شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / تودیع معارفه امام جمعه شیرین سو

حوزه/ امام جمعه شیرین سو گفت: امیدواریم با ورود سپاه در عرصه مهدویت، شاهد عملی شدن گام دوم انقلاب و فراهم شدن زمینه ظهور و تمدن اسلامی باشیم تا این فرمان رهبری همانند دیگر فرمایشات ایشان تنها بر روی کاغد باقی نماند.

حجت الاسلام حسن ملکی، امام جمعه شیرین سو استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اینکه در الگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار مسئولیت‌ها و ساز و کار کشور، امام خمینی(ره) به تاسیس نهادهای انقلابی همانند سپاه و کمیته امداد اقدام کردند، اظهار داشت: در طول ۴۳ سال گذشته این نهادها خصوصا سپاه پاسداران، عملکردی در تراز انقلاب را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: سپاه علاوه بر اینکه وظیفه نظامی و امنیتی دارد، حرکت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف داشته، که در بزنگاه‌ها به کمک انقلاب آمده است.

امام جمعه شیرین سو با بیان اینکه این اقدام سپاه به نهادهای دیگر نیز سرایت کرده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد هستیم که ارگان‌هایی همچون ارتش، همانند سپاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی و خدمت‌رسانی‌ ورود خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سپاه مورد قبول صد در صدی امامین انقلاب است، مطرح کرد: همین تاییدیه باعث شده تا سپاه پاسداران تبدیل به خاری در چشم دشمنان شود.

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر اینکه سپاه ضعف‌های دیگر نهادها را نیز جبران می‌کند، گفت: هر زمان دشمن نسبت به نهاد و یا فردی بسیار فریاد می‌زند و در حال ضربه زدن به آنجا می‌باشد، باید بدانیم که عملکرد درست آن مجموعه باعث ناراحتی دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به معنای واقعی کلمه نگهبان خوبی برای انقلاب بوده و هست، گفت: دشمن هنوز عمق محبوبیت سپاه در بین مردم را درک نکرده، چرا که اگر به درستی متوجه این موضوع شده بود، امروز بسیار بیشتر از سپاه عصبانی‌ بود.

امام جمعه شیرین سو با اشاره به اینکه در ۴۰ سال گذشته، مرحله تثبیت انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم، یادآور شد: پس از بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، لازم است تا در راستای مقدمه سازی ظهور حرکت کنیم و در این بین سپاه وظیفه مهمی را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در عرصه فرهنگی بسیار اثر گذار است، اظهار داشت: سپاه در عرصه فرهنگی، با رویکرد مهدویت و با استفاده از ظرفیت بسیج، می‌تواند در تبیین و ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه نقش به سزایی را ایفا کند.

حجت الاسلام ملکی خاطر نشان کرد: امیدواریم با ورود سپاه در عرصه مهدویت، شاهد عملی شدن گام دوم انقلاب و فراهم شدن زمینه ظهور و تمدن اسلامی باشیم تا این فرمان رهبری همانند دیگر فرمایشات ایشان تنها بر روی کاغد باقی نماند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha