دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1013519
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
پویش همگانی " استغاثه به نیت تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج)" در همدان برگزار می شود

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: به مناسبت عید سعید نیمه شعبان، برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) پویش همگانی " استغاثه " برگزار خواهد شد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان از اجرای پویش همگانی "استغاثه به نیت تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج)" خبر داد و گفت: به مناسبت عید سعید نیمه شعبان، برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) پویش همگانی "استغاثه" با مشارکت موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان، آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان، واحد خواهران بنیاد مهدی موعود(عج) استان همدان، موسسه طلیعه عطر مشکات و سازمان بسیج طلاب استان همدان برگزار می‌ شود.

وی ادامه داد: این پویش همگانی، برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت امام زمان (عج) ،در روز جمعه ۲۷ اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: شرایط جامعه ایران و کل کشورهای دنیا به خاطر بیماری کرونا و درماندگی و استیصال بشریت از رفع تمام بلاها ایجاب می‌کند که التجاء جهانیان به ساحت مقدس امام زمان(عج)، هم راهگشا و هم مایه آرامش مردم باشد.

وی اذظهار کرد: این پویش همگانی به نیت تعجیل در ظهور و با قرائت حدیث کساء ویژه بانوان شهر همدان می باشد و سخنران مجلس حجت الاسلام والمسلمین عبدالله پور از اساتید حوزه علمیه آخوند و با مولودی خوانی و مناجات خوانی مداحان اهل بیت(ع) آقایان ،قانعی و خانلر و کیانی اجرا می شود.

خانم جان جان در پایان ضمن تبریک ایام مبارک شعبان بیان کرد: مکان اجرای مراسم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان، ساعت ۱۵:۳۰ می باشد و از کلیه بانوان شهر همدان برای عرض ارادت و ادب به ساحت مقدس بقیه الله(عج) دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha