جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / مراسم تشییع همسر مرحوم آیت الله باریک بین برگزار شد

 حوزه / امام جمعه موقت تهران گفت: نقش مادران شهدا در سال‌های دفاع مقدس در پشت جبهه، نقشی بی بدیل و تاثیرگذار بود که به جرأت می‌توان گفت خدمات ارزنده آنان در شهرها کمتر از حضور رزمندگان در خطوط مقدم نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فر، عصر امروز در مراسم تشییع همسر مرحوم آیت الله باریک بین(ره) که در محوطه گلزار شهدای قزوین (ع) برگزار شد، گفت: تقدیر و تشکر و قدردانی از همه مادران بی‌شک وظیفه‌ای است که بر گردن همه ما قرار دارد، اما همگان می‌دانیم که چنین مادرانی با این ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد، الگوهایی هستند که باید به جامعه معرفی و شناسانده شوند.

وی خاطرنشان کرد: حاجیه خانم هاشمیان در همراهی با مرحوم آیت الله باریک‌بین چه در قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب، با تقدیم فرزند برومند خود شهید مرتضی باریک بین، در میدان حضور داشت.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نقش مادران شهدا در سال‌های دفاع مقدس در پشت جبهه، نقشی بی بدیل و تاثیرگذار بود که به جرأت می‌توان گفت خدمات ارزنده آنان در شهرها کمتر از حضور رزمندگان در خطوط مقدم نبوده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مادران بزرگوار شهدا اسوه صبر و استقامت و طلایه دار ارزش های نورانی شهدا هستند، چرا که آنها با تأسی به  حضرت زینب(س) و حضرت ام البنین(س) به ایفای نقش تربیتی خود پرداختند.

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، فرزند ارشد مرحوم آیت الله باریک بین هم گفت: مادران شهدا در تربیت شایسته فرزندانشان نقش ارزشمند واثرگذاری داشتند، چرا که والدین شهدا بودند تا جوانان خود را عنفوان جوانی در جبهه های حق علیه باطل اعزام نموده تا وجبی از این خاک مقدس در تصرف دشمنان نیفتد

وی تصریح کرد: حاجیه خانم هاشمیان در همراهی با مرحوم آیت الله باریک بین تمامی سختی ها را به جان خرید و هیچگاه گلایه ای نداشت.

نقش مادران شهدا کمتر از حضور رزمندگان در خطوط مقدم نیست

نقش مادران شهدا کمتر از حضور رزمندگان در خطوط مقدم نیست

/

نقش مادران شهدا کمتر از حضور رزمندگان در خطوط مقدم نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha