جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1014396
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
تصاویر / مراسم تشییع همسر مرحوم آیت الله باریک بین برگزار شد

حوزه / مراسم تشییع همسر مرحوم آیت الله باریک بین(ره) و مادر شهید مرتضی باریک بین در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در مراسم تشییع همسر مرحوم آیت الله باریک بین(ره) که در محوطه گلزار شهدای قزوین (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت این بانوی مکرمه، گفت: مرحوم آیت الله باریک‌بین در مبارزات انقلابی هدایت‌گر مردم بود و در تبیین افکار و اندیشه‌ها و عمل به سیره امام خمینی (ره) پیشگام.

وی خاطرنشان کرد: افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) و اهداف و آرمان های والای انقلاب به برکت تلاش ها و تبیین های آیت‌الله باریک‌بین(ره) در قزوین شناخته و مطرح شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: مرحوم حاجیه خانم هاشمیان همیشه در سختی های مبارزات انقلابی، تبعید و مسئولیت های پس از انقلاب یار و یاور مرحوم آیت الله باریک بین بود.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: امروز همسر آیت الله باریک بین و عصمت السادات تقوی قزوینی دارفانی را وداع گفتند و از همه مهم تر که فرزندان این دو مادر بزرگوار شهید در یک روز و در یک عملیات (فتح المبین) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. باید همیشه قدردان مادران شهدا باشیم که چنین فرزندان شایسته را تربیت و تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha