یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نیمه شعبان

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: کسب معرفت نسبت به امام زمان(عج) از وظایف اجتماعی مهم منتظران است، که لازم است به این مسئله در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، عصر امروز در مراسم اعیاد شعبانیه که به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) در حسینیه آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین وظایف منتظران، این است که با اعمال و رفتار خود و برنامه‌ریزی عصر غیبت را به عصر ظهور تبدیل کنند.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در تلاشند تا شبهات و انحرافاتی بین مسلمانان به ویژه جوانان در خصوص مهدویت ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان لازم است تا به شیوه ائمه معصومین(ع) عمل کنیم و با ترویج فرهنگ مهدویت مانع از ترویج افکار انحرافی شویم.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و فعالیت‌ در جهت انتظار فرج و فراهم کردن شرایط و مقدمات ظهور، گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار از نیازهای مهم و ضروری جامعه اسلامی است و لذا تلاش همه جامعه در راستای فراهم کردن زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) باید باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با گلایه از اینکه متاسفانه در خصوص تبیین فرهنگ مهدویت کم‌تر کار شده است، مطرح کرد: مهدویت در جامعه ما مِظلوم واقع شده و لذا با توسعه فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه می‌توان از بسیاری آسیب‌ها و خرافاتی که پیرامون این موضوع وجود دارد جلوگیری کرد.

وی خاطر نشان کرد: کسب معرفت نسبت به امام زمان(عج) از وظایف اجتماعی مهم منتظران است، که لازم است به این مسئله در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha