شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صالح

حوزه/امام جمعه شهرستان خمیر گفت: حمله مستقیم از خاک ایران به اهداف اسرائیلی نشان دهنده این است که در برابر تهاجم و تجاوز به صورت مستقیم و بدون تعارف ایستادگی خواهیم کرد؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره اراده ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه بندر خمیر در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: مهدویت در قرآن کریم به صورت یک نوید کلی و در کمال صراحت بیان شده که مترتب بر وجود حضرت حجت است.

وی به واقعه حزن انگیز اعدام ۸۱ نفر توسط آل سعود در سکوت مجامع جهانی مدعی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: نمونه بارز حکومت مستبدان و ظالمان با این واقعه کاملا برای جهانیان مشهود است و با این اتفاق خوی پست آل سعود برای همگان آشکار شد.

خطیب جمعه بندر خمیر ادامه داد: این حادثه تاسف بار دارای پیام است اول اینکه خادمین حرمین شریفین بودن دروغ محض است و مایه ننگ جامعه اسلامی هستند و دوم قتل ۴۱ نفر شیعه به اتهام تروریست بودن، نشان از انفعال و جنایات رژیم آل سعود است

وی ادامه داد: سکوت مرگبار و منزجر کننده رسانه ها و مجامع غربی و اروپایی بود که دائما خود را حامی حقوق بشر در دنیا می دانند رفتار دو گانه آنها را نمایان تر کرد.

امام جمعه بندرخمیر گفت : حمله موشکی ایران به لانه جاسوسی صهیونیست ها فصل جدیدی از رویارویی فرزندان انقلاب و دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دشمن است. حمله مستقیم از خاک ایران به اهداف اسرائیلی نشان دهنده این است که در برابر تهاجم و تجاوز به صورت مستقیم و بدون تعارف ایستادگی خواهیم کرد؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره اراده ملت ایران است.

حجت الاسلام صالحی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، ادامه داد : در طول عمر انقلاب اسلامی این بزرگ مردان فداکاری ها و رشادت های زیادی برای حفظ انقلاب و امنیت مردم انجام داده اند.

وی در پایان گفت: در سفر استاندار به شهرستان خمیر وعده های داده شد که متاسفانه این وعده ها با کندی پیش می رود و نیاز به تسریع است؛ یکی از این وعده ها اتصال لشتغان به دریا است که نیازمند توجه بیشتر است .


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    تفرقه بین کشورهای اسلامی خواسته کمونیست و استکبار جهانی است، در برخورد با عربستان، عراق باید اهداف اسلامی تقویت شوند