یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه فومن

حوزه / امام جمعه فومن گفت: با بیان اینکه امروز امور تربیتی در جامعه اسلامی مغفول مانده است، گفت: امیرالمومنین(ع) در این رابطه فرمودند "یکی از اهداف ظهور حضرت مهدی(عج) امور آموزشی و پرورشی در جامعه اسلامی است" و لذا حضرت حجت(عج) نیز برای تحقق این امر ظهور خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام محمدامین نقدی، امام جمعه شهرستان فومن در خطبه نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) و لزوم رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: از عمده‌ترین اهداف ظهور حضرت بقیه الله(عج) پرداختن به امور جمعی است.

وی با بیان اینکه امروز امور تربیتی در جامعه اسلامی مغفول مانده است، گفت: امیرالمومنین(ع) در این رابطه فرمودند "یکی از اهداف ظهور حضرت مهدی(عج) امور آموزشی و پرورشی در جامعه اسلامی است" و لذا حضرت حجت(عج) نیز برای تحقق این امر ظهور خواهند کرد.

امام جمعه فومن به دیگر اهداف ظهور حضرت مهدی(عج) اشاره کرد و افزود: در روایات آمده است که وقتی حضرت مهدی(عج) ظهور می‌کنند، بر مبنای سیره داود و سلیمان قضاوت می‌نمایند و همچنین پیشرفت در مسائل اقتصادی از دیگر اهداف ظهور حضرت بقیة الله است.

وی با تاکید بر اینکه عمده فعالیت‌ها در دوران ظهور، پرداختن به وظایف جمعی و اجتماعی است، مطرح کرد: پس از ظهور حضرت(عج) هیچ جای خرابی باقی نخواهد ماند، مگر اینکه ایشان آنجا را آباد نمایند.

حجت الاسلام نقدی با تبریک سال نو، گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند "نوروز روزی است که مهدی(عج) ما ظهور خواهد کرد و بر دجال روزگار پیروز گردند"، همچنین می‌فرمایند: "هیچ نوروزی نیست که ما انتظار فرج نداشته باشیم، و آن عید حقیقی بشریت خواهد بود".

امام جمعه فومن تصریح کرد: دنیا هر چه به جلو پیش می‌رود عطش بشر برای حضور موعود بیشتر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از کسانی که در حمله سایبری اخیر به رژیم صهیونیستی دست داشتند نیز لازم است تا قدردانی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha