پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام پذیرش از خواهران علاقمند به ورود حوزه‌های علمیه خواهران از ۱۵ فروردین ماه در سراسر کشور، گفت: خواهران علاقمند می‌توانند برای ورود به حوزه علمیه خواهران، تا پایان اریبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام در سایت پذیرش حوزه اقدام کنند.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام پذیرش از خواهران علاقمند به ورود حوزه‌های علمیه خواهران از ۱۵ فروردین ماه در استان لرستان و سراسر کشور، اظهار داشت: خواهران علاقمند می‌توانند برای ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان، تا پایان اریبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام در سایت پذیرش حوزه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای تبلیغ و اطلاع رسانی پذیرش حداکثری طراحی شده است، خاطر نشان کرد: با استفاده از تبلیغات میدانی، رسانه‌ای، مجازی و تبلیغ چهره به چهره، شرایط پذیرش در مدارس علمیه خواهران لرستان برای علاقمندان تبیین و تشریح خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه امسال ظرفیت پذیرش در حوزه علمیه خواهران لرستان قریب به ۳۸۰ نفر اعلام شده است، گفت: سال تحصیلی آینده در حدود ۳۰۰ نفر در سطح ۲ و ۸۰ نفر در سطح ۳ در مدارس علمیه خواهران لرستان پذیرش خواهند شد.

مهرابی عنوان کرد: خواهران علاقمند به تحصیل در سطح ۳ حوزه، در رشته‌های تفسیر علوم قرآنی خرم آباد، فقه و اصول دورود و کلام با گرایش امامت در بروجرد پذیرش خواهند شد.

وی یادآور شد: علاقمندان جهت ثبت‌نام و دریافت دفترچه راهنما می‌توانند به مدارس علمیه خواهران استان و سایت پذیرش به آدرس paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha