دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خواهران طلبه

دوره فرهنگی- رسانه‌ای «مبینا» در قالب دوره عمومی و خصوصی با سرفصل‌های کارگردانی، تدوین، انیمیشن، تئاتر، طراحی دیجیتال و سنتی، برنامه‌نویسی و اصول بازاریابی، مطالعه کتاب‌های تراز اصول عقاید، آشنایی با سواد رسانه و جنگ شناختی، کار تشکیلاتی و... ویژه خواهران طلبه استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «رویدار فرهنگی- رسانه‌ای مبینا» با رویکرد کشف خواهران طلبه استان قم که مستعد در امر رسانه هستند و همچنین کمک به رشد و بالندگی آنان برگزار می‌شود.

این رویدار به همت معاونت فرهنگی- تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم و ویژه طلاب خواهر در حال تحصیل یا فارغ‌التحصیلان متولد بعد از سال ۱۳۶٠ صورت می‌گیرد.

سرفصل‌های دوره عمومی این رویداد شامل مطالعه کتاب‌های تراز اصول عقاید، آشنایی با سواد رسانه و جنگ شناختی، کار تشکیلاتی و... می‌شود.

سرفصل‌های دوره تخصصی این رویداد نیز شامل کارگردانی، تدوین، انیمیشن، تئاتر، طراحی دیجیتال و سنتی، برنامه‌نویسی، اصول‌ بازاریابی و ... است.

بهره‌مندی از اساتید برجسته، تست شخصیت‌شناسی و استعدادیابی، تقدیر از برترین‌های هر دوره، دعوت به همکاری از برترین‌ها، کارگروه‌های تخصصی، انجام کارهای گروهی، همراهی با اعضا تا تبدیل آموخته‌ها به مهارت و ثروت، از جمله مزایای شرکت در این رویداد خواهد بود.

زمان ثبت‌نام در این رویداد از هفتم تا ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴٠۱ خواهد بود؛ علاقه‌مندان به مشارکت در این رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال مدیریت حوزه علمیه خواهران قم در پیام‌رسان ایتا به نشانی « hawzah_khaharan_qom@» مراجعه کنند.


انتهای پیام/۶۳/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha