شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز جهانی قدس

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهرا(س) به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) که به مناسبت روز جهانی قدس صادر شده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال مولانا امیرالمومنین علیه‌السلام: «کونوا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»

«روز قدس نشان دهنده‌ی صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است». مقام معظم رهبری

جمعه آخر ماه مبارک رمضان که با تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

روزی که آحاد امت اسلامی را برای پشتیبانی از این کشور اسلامی و خاستگاه قدس شریف، فرا خوانده و بسیج کرد و ضرورت این نامگذاری با گذشت ۷۴ سال از تأسیس رژیم جعلی و منحوس اسرائیل، در کشوری که با نام و نشان فلسطین از صدها سال پیش، آماج بیکفایتی سردمداران بیبصیرت کشورهای اسلامی و ظلم آشکار صهیونیسم بوده است، بیش از پیش نمایان می شود.

با وجود کیدهای نو به نو صهیونیسم خبیث برای فتنه انگیزی و سلطه ظالمانه بر مسلمانان در مناطق مختلف جهان، در ابعاد گوناگون سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و همزمان، تلاش استکبار در جهت گسترش جایگاه این غده سرطانی در سرزمین مقدس قبله اول مسلمانان؛ بحمدالله امت بزرگ اسلامی و جوانان مجاهد و ظلم ستیز آن، بیدارتر از هر روز، در مقابل طرح های خائنانه سازش و عقب نشینی ساکت نبوده و نخواهند گذاشت فریب جدید اصحاب شیطان به ثمر نشیند.

طلاب، اساتید، مدیران و کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام میدارند در پیروی از امر مقتدایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با شرکت در «راهپیمایی روز جهانی قدس» همگام با تکتک مسلمانان در اقصی نقاط جهان، خشم، نفرت و انزجار خود را از رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان و ایادی آنها اعلام داشته تا به حول و قوه الهی با وحدت آحاد مسلمانان، فرمایش رهبر مسلمین جهان «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» به منصه ظهور برسد و اثری از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی باقی نماند.

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ و مُبیرِ الظّالِمینَ»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha