جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: مقاومت، استقامت و مبارزه تنها را نجات مردم فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ این شهر پس از پایان راهپیمایی روز قدس در بین نمازگزاران، درخصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بیان کرد: نامگذاری این روز با اهداف حمایت از مردم مظلوم و همراهی کشورهای مسلمان، خروج مردم شریف فلسطین از تنهایی و انزوای سیاسی و بین المللی و حفظ روحیه، هشدار و آگاهی به جامعه بین المللی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: مبارزه مردم فلسطین با حمایت جهان اسلام و مقاومت باید همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: پیمان وزاری خارجه چهار کشور علیه ایران در منطقه صهیونیستی نشان از بیچارگی اسرائیل و مستکبران دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی یادآورشد: مسئولان امنیتی و نظامی و سپاه پاسداران قدرت نمایی خود را در مقابل نیروهای صهیونیست نشان دادند و مقاومت اسلامی در عراق و یمن، منسجم و دارای بنیان مشخصی است.

وی ضمن تشکر از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس افزود: دانشجویان نیازمند حمایت هستند و حمایت از طرح های دانشجویان در مسیر تحقق شعار سال کمک کننده است.

امام جمعه سمنان اظهارداشت: امیدبخشی، هویت بخشی و شخصیت سازی دانشجویان در دانشگاه ها تقویت شود تا مسائل و مشکلات نظام جمهوری اسلامی به وسیله دانشجویان در مسیر پیشرفت و اقتدار نظام شکل گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به هفته کار و کارگر اضافه کرد: کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند و دولت انقلابی و جهادی سیزدهم تسهیلات مطلوبی برای کار و نیروهای کار با هدف حل مشکلات اقتصادی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به روز معلم خاطرنشان کرد: معلمان شغل و مسئولیت بزرگ انبیا را برعهده دارند و تحقق رشد علمی، توسعه زیرساخت ها توسط معلمان رقم می خورد.

امام جمعه سمنان ضمن بیان عرض تسلیت رحلت آیت الله سیدمحمود ترابی از علمای دینی دامغان، بیان کرد: این عالم ربانی سال ها به دنبال خدمت رسانی، تدین و دینداری مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به آغاز نام نویسی حوزه های علمیه کشور افزود: مرحوم آیت الله ترابی سال ها در گسترش حوزه های علمی و ساخت مدرسه امام رضا(ع) گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha