شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد حسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: مقاومت فلسطین سبب انزوای اسرائیل است و این مقاومت در آینده نزدیک سبب حل مشکل فلسطین می‌شود و این پیام راهبردی روز قدس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد، به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: دشمن تمام تلاش خود را کرد تا فلسطین فراموش شود و طبق محاسبات خود سرزمین فلسطین را تحت اختیار خود قرار داد و قصد تسلط بر سرزمین های اسلامی منطقه داشت تا به صورت طبیعی در فرآیند چهل ساله فلسطین فراموش می‌شود.

وی ادامه داد: اما با توجه به راهبردهای حضرت امام خمینی (ره) و نامگذاری آخرین جمعه سال به نام روز قدس، تفکر مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی اسرائیل در جهان اسلام و آزادیخواهان جهان شکل گرفت و شاهدیم که امروز سلاح فلسطین سنگ نیست بلکه موشک است و فکر جوانان این کشور نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا مجموعه ای هستند که مردم برای اداره برنامه‌های منطقه خود با رای مستقیم، اعضای شورا را انتخاب کردند و این افراد باید بدانند رای مردم سرمایه ای است که باید قدردان باشند و اجازه ندهند اعتماد مردم سلب شود.

وی به روز معلم و شهادت شهید مطهری اشاره کرد و ضمن قدردانی از خدمات و زحمات معلمان، خاطرنشان کرد: هر معلم اهل مطالعه و خط فکری اسلام ناب محمدی را در ذهن داشته باشد و اسلام ناب را در فکر و ذهن دانش آموز تقویت کند.

امام جمعه دامغان گفت: روز کارگر باید مورد توجه قرار گیرد و کارفرما و مسئولان به این قشر ضعیف جامعه توجه کنند تا مشکلات آن‌ها رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha