دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وداع با ماه مبارک رمضان

حوزه / همزمان با پایان ماه مبارک رمضان ویژه برنامه وداع با ماه خدا با حضور اقشار مختلف مردم، در سالن اجتماعات شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدوی ارفع، شب گذشته در مراسم وداع با ماه میهمانی خدا که در سالن اجتماعات شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد، گفت: انسان باید تلاش کند حالت پاکی که برای او در ماه رمضان ایجاد شده است را حفظ کند.

وی خاطرنشان کرد: افراد پاک و مطهر می تواند به معارف بلند الهی و قرآنی دست پیدا کنند و در اثر طهارت باطنی که برای مؤمنان پیدا شده می توانند زمینه ارتقای در معرفت ها و معارف را برای خود ایجاد کنند.

رئیس بنیاد نهج البلاغه بیان کرد: باید قدردان خداوند متعال باشیم که توفیق درک ماه مبارک رمضان را به ما داد و امیدواریم که همه مؤمنان مورد رحمت و عنایت و بخشش الهی باشند.

وی ادامه داد: انسان باید تلاش کند حالت پاکی که برای او در ماه مبارک رمضان ایجاد شده است را حفظ کرده و آن را در روزهای دیگر سال تا ماه رمضان آینده ادامه دهد و در مسیر بندگی خداوند متعال قرار داشته باشد.

رئیس بنیاد نهج البلاغه اظهار کرد: کسانی که ارزش و شأن ماه رمضان را درک نموده اند با روزه داری روح خود را صیقل داده و به خداوند سبحان نزدیکتر می شوند، زیرا ارزش ماه مبارک رمضان به نزول قرآن کریم و ارزش انسانها به میزان بهره برداری از قرآن است.

حجت الاسلام مهدوی ارفع بیان کرد: خداوند روزه داران را از فعل حرام دور، به رحمت خود نزدیک، دشواری های هنگام مرگ را برای او آسان، خطاهای او را عفو نموده و مایه امنیت او از گرسنگی و تشنگی قیامت می شود.

در این مراسم اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و جانبازان حضور داشته و در وداع با ماه پرخیر و برکت میهمانی خداوند اشک ریختند و با خدای خود راز و نیاز کردند.

برگزاری آیین پرفیض وداع با ماه مبارک رمضان در قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha