سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نماز

حوزه/نماینده ولی فقیه در لرستان، جمهوری اسلامی ایران را جزء کشورهای پیشرو در زمینه علوم گوناگون از جمله پزشکی، نانو و فناوری‌های مختلف دانست و گفت: این پیشرفت، نتیجه وحدت و همت جوانان و دانشمندان عزیز ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی خطیب نماز عید فطر خرم آباد امروز در مصلای الغدیر با تبریک این عید بزرگ به مردم لرستان، اظهار داشت: نماز عید فطر نماد وحدت و شکوه مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اسلام بر پایه توحید و وحدت کلمه بنا شده، افزود: ایمان در کنار حضور انسان‌های متدین باعث شکل گیری جمهوری اسلامی ایران شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حرکت در راه تحقق اهداف عالیه اسلام را وظیفه مشترک همه ایرانیان و مسلمانان جهان بر شمرد و گفت: ایستادگی ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی مصداق بارز وحدت بین مردم بود و وحدت بیشتر مردم برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی، ضروری است.

امام جمعه خرم آباد، جمهوری اسلامی ایران را جزء کشورهای پیشرو در زمینه علوم گوناگون از جمله پزشکی، نانو و فناوری‌های مختلف دانست و افزود: این پیشرفت، نتیجه وحدت و همت جوانان و دانشمندان عزیز ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: هر چند تا رسیدن به آرمان‌ها و اهداف بلند جامعه اسلامی فاصله داریم، اما با وحدت و همدلی این فاصله‌ها از بین رفتنی هستند.

خطیب نماز عید سعید فطر در پایان بر ضرورت هوشیاری مردم و مسلمانان در برابر توطئه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن همیشه دشمن است و ما ضمن هوشیاری نباید فریب لبخند دشمنان را بخوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha