پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فاضل

حوزه/ سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را به تمام اساتید و معلمان میهن اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه «روز معلم»، پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لَقَد مَنَّ اللَّهُ عَلَی المُؤمِنینَ إِذ بَعَثَ فیهِم رَسولًا مِن أَنفُسِهِم یَتلو عَلَیهِم آیاتِهِ وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ وَإِن کانوا مِن قَبلُ لَفی ضَلالٍ مُبینٍ» سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۴

امام (رضوان‌الله‌علیه) فرمودند «معلّمی شغل انبیا است»؛ این فقط یک شعار دل‌خوش‌کن نیست؛ این یک حقیقت قرآنی است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال، فرصت مغتنمی است تا ضمن تجدید یاد و خاطره استاد فرزانه، شهید آیت‌الله مرتضی مطهری رحمت الله علیه، آن معلم بزرگ مکتب انقلاب اسلامی، ستایشگر اساتید و آموزگاران عزیزی باشیم که با ایمان، اخلاص و سخت‌کوشی و مجاهدت علم نافع را در اختیار فرزندان جامعه قرار می دهند و آدمی را از ظلمات جهل به نور دانایی راهنما هستند.

قطعا سازندگی و تربیت، رشد و عزت، اقتدار علمی و پیشرفت کشور مرهون تلاش و مجاهدت خالصانه اساتید و معلمان گرانقدر بوده و به بار نشستن قله های رفیع افتخارآفرین علمی ـ پژوهشی و رسیدن به الگوهای دانش بنیان دستاورد عظیم این حرکت ارزشمند معلمان خواهد بود.

از این جهت تلاش های صادقانه اساتید و معلمان عزیز بر بال فرشتگان نشسته و رضوان و برکات الهی را در جامعه اسلامی نازل می کند.

حوزه های علمیه خواهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری رحمت الله علیه، روز معلم را به تمام اساتید و معلمان میهن اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوید و از درگاه ایزد منان بهترین‌ها را برای این عزیزان مسئلت می‌کند.

مجتبی فاضل

سرپرست حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha