جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: امروز عده ای فرصت طلب و سودجو بازار را با کارهای غیرقانونی، غیرانسانی و غیرشرعی به تلاطم بکاشند و به نوعی با آبروی نظام بازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، عصر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان بانه که با موضوع تبریک و شادباش عید فطر برگزار گردید، اظهار داشت: عید فطر را باید عید بندگی انسان در مقابل پروردگار دانست.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: از سوی دیگر عید فطر را می توان پاداش یک ماه روزه داری و تقوا و زهد دانست که خداوند به انسان عطا می دارد.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران، ملتی بسیار متین و حق شناس هستند، افزود: ملت ایران همواره در عمل نشان داده اند که حامی و پشتیبان این نظام بوده و هستند، بنابراین هرخدمتی به مردمان این کشور به نوعی خود یک عبادت است.

ماموستا خدایی عنوان کرد: شایسته نیست که امروز عده ای فرصت طلب و سودجو بازار را با کارهای غیرقانونی، غیرانسانی و غیرشرعی به تلاطم بکشند و به نوعی با آبروی نظام بازی کنند.

امام جمعه شهرستان بانه یادآور شد: از دولت درخواست داریم که نظارت بر بازار را تشدید کند و با مخلان و ایجاد کنندگان این وضعیت به صورت کاملا قاطع برخورد نماید، زیرا حقوق بیت المال و ملت از همه چیز مهمتر است و باید برای مسئولان و مدیران خط قرمز باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام امکانات برای شکوفایی اقتصاد در کشور به ویژه در استان کردستان مهیاست و تنها نیازمند داشتن یک روحیه انقلابی، جهادی و متعهدانه در این زمینه هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha