جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1023548
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
بسیج سازندگی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: خدمات بسیج سازندگی بی مزد و منت و برای رفاه مردم و به دور از هیاهوهای مرسوم انجام می‌شود و تاکنون در مناطق هدف توانسته برنامه‌های خدمات رسانی را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با اعضای سازمان بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا گفت: امروز جریان جهادی به نقطه قوت و افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که بدون تردید در گام دوم انقلاب اسلامی، مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی همین جریان جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: جریان جهادی با نقش آفرینی در چالش‌های اساسی و رخدادهای مختلف بلایای طبیعی و اخیرا در همه گیری ویروس منحوس کرونا و ... به خوبی توانسته کارآمدی و توانمندی خود را برای همه عیان کند.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: بسیج سازندگی با بکارگیری ظرفیت جوانان غیور ایران زمین کارنامه موفقی دارد و عشق و دلدادگی به مردم و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بیش از پیش در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برخواهد داشت.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف مانند ساخت و تعمیر و مرمت مدارس، خانه بهداشت، خانه نیازمندان، مساجد، بقاع متبرکه، ‌حسینیه، ‌آب رسانی روستایی، کتابخانه‌ها، ‌ ‌فضاهای ورزشی، گلزار شهدا، پروژه های عمران منابع طبیعی، حوادث غیر مترقبه و... و. فعالیت دارد.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: خدمات بسیج سازندگی بی مزد و منت و برای رفاه مردم و به دور از هیاهوهای مرسوم انجام می‌شود و تاکنون در مناطق هدف توانسته برنامه‌های خدمات رسانی را اجرا کند.

حجت الاسلام رضوانی ادامه داد: در سال‌های اخیر جریان جهادی که متولد همین انقلاب اسلامی بود گسترش پیدا کرده و در کشور این مسئله به وضوح قابل مشاهده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha