پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اختتامیه چهارمین جشنواره علامه حلی (ره) استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: آثار و تالیفات علمای بزرگ اسلام بر اساس نیاز روز جامعه بوده است و از نظر قرآن‌کریم انسان در جمیع رفتار و ارتباطات خود موظف است بر اساس تحقیق و پژوهش عمل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) ایلام اظهار داشت: احترام و تکریم استاد موجب توفیقات و برکت فراوان در زندگی و تحصیل شاگرد می ش، البته استاد نیز وظیفه تکریم و رشد اخلاقی و علمی شاگرد را بر عهده دارد.

وی در ادامه با اشاره به این که آثار و تألیفات علمای بزرگ اسلام بر اساس نیاز روز جامعه بوده است، افزود: مرحوم آیت الله محمدهادی معرفت از جمله بزرگانی بود که در امور تحقیق و پژوهشی نیاز جامعه را در نظر می گرفت و عمر پر برکت خود را صرف علوم قرآنی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: از نظر قرآن‌کریم انسان در جمیع رفتار و ارتباطات خود موظف است بر اساس تحقیق و پژوهش عمل کند و تالیفات شهید مظهری نیز بر اساس نیاز روز جامعه صورت گرفت و کتاب هایی مانند مسئله حجاب و علل گرایش به مادی گری در زمان حال هم پاسخگویی شبهات روز هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان از افزایش سطح کمّی و کیفی آثار ارسالی به چهارمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه ایلام خبر داد و از تلاش های همه دست اندرکاران این جشنواره تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha