پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1023858
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
نشست بصیرتی

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین گفت: برای تشویق خانواده‌های آسیب پذیر به مباحث دینی ابتدا لازم است رابطه آنها را با خداوند متعال تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم متین قورچی‌بیگی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، صبح امروز در نشست بصیرتی با موضوع «عفاف و حجاب»، در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به مسئله جهاد تبیین، اظهار داشت: مددکاران کمیته امداد علاوه بر انجام مسئولیت اداری خود لازم است نسبت به مددجویان، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را پیگیری نمایند و با ارائه الگوهای مناسب، زمینه تاثیرگذاری بیشتر را در آنها ایجاد نمایند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین افزود: این ظرفیت در حوزه علمیه خواهران قزوین برای همکاری و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در مباحث مذهبی و فرهنگی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای تشویق خانواده‌های آسیب پذیر به مباحث دینی، لازم است رابطه آنها با خداوند را تقویت کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: یکی از مهمترین مسئولیت‌های مددکاران، ایجاد پیوند بین مددجویان و مراکز مذهبی بویژه حوزه‌های علمیه می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به موضوع جمعیت و اهمیت تربیت نسل پیرو اهل بیت(ع) یادآور شد: نیازمند اجرای طرح‌های کوتاه مدتی برای جذب خانواده‌ها به صورت محله‌ای یا منطقه‌ای به سمت مباحث دینی هستیم و نباید تنها به مباحث معیشتی اکتفا کنیم، تا در سال‌های آینده شاهد پیشرفت خانواده‌ها در عرصه مختلف باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: حوزه علمیه فاطمیه قزوین در موضوع کمک‌های مؤمنانه به خوبی وارد میدان شد و با همکاری مرکز نیکوکاری این مدرسه و خیرین، بسته‌های معیشتی را آماده و در اختیار نیازمندان قرار داد.

وی تصریح کرد: از ابتدای ابلاغ دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدامات لازم برای کمک به این رزمایش از سوی حوزه‌های علمیه خواهران استان انجام شده است.

 برگزاری نشست بصیرتی با موضوع عفاف و  حجاب در قزوین

انتهای پیام /

 برگزاری نشست بصیرتی با موضوع عفاف و  حجاب در قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha