جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح ما در اوج قدرت قرار دارند،  و از روزگاری که ما توان ساخت سلاح‌ها و ابزارهای ساده نظامی را نداشتیم به جایگاهی رسیدیم که پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز را تولید می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، گفت: امنیت مقوله مهمی است که در دین ما نیز به اهمیت آن اشاره شده و این مهم جایگاه ویژه‌ای در دین دارد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جوامع انسانی، عنوان کرد: حضرت ابراهیم (ع) وقتی خانه کعبه را بنا کرد، اولین چیزی که از خداوند خواست این بود که شهری در آن بنا شود و مردم در آن امنیت داشته باشند و این که امنیت به عنوان اولین درخواست ابراهیم (ع) مطرح شد به خوبی گویای اهمیت امنیت است.

امام جمعه قزوین گفت: نیروهای مسلح حافظ امنیت، اقتدار و آرامش مردم هستند و بازوان توانمندی برای نظام به شمار می‌روند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح ما در اوج قدرت قرار دارند و از روزگاری که ما توان ساخت سلاح‌ها و ابزارهای ساده نظامی را نداشتیم به جایگاهی رسیدیم که پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز را تولید می‌کنیم.

وی گفت: یک زمان تنها دارایی ما در مبارزات انقلابی، مدرسه فیضیه قم بود، اما امروز با تشکیل محور مقاومت اسلامی، مرزهای جبهه مقاومت و با تداوم اقتدار این محور در آینده نه چندان دور، شاهد برچیده شدن بساط مستکبران از منطقه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار گفت: تلاش داریم تا در سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، سلامت نیروهای نظامی و انتظامی را حفظ کرده و ارتقا ببخشیم.

وی بیان کرد: اصل ۱۷۲ قانون اساسی صیانت از نیروهای مسلح را بر دوش این سازمان قرار داده و البته کار ما تنها برخورد و رسیدگی به جرائم نیست بلکه پیشگیری را نیز به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌ایم.

 نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha