شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تفسیر

حجت الاسلام صابری از عرضه چهار جلد کتاب از تفاسیر قرآن کریم نوشته رهبر معظم انقلاب در سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان گفت: شاخص ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه چهار جلد کتاب تفسیر از مجموعه تفاسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و چهار جلد دیگر هم در دست انتشار است تا مجموعه این تفاسیر به ۱۲ جلد برسد.

مدیر غرفه انتشارات انقلاب اسلامی درباره ویژگی های این مجموعه تفاسیر اظهار کرد: هرجلد از این تفاسیر به یک سوره از قرآن کریم اختصاص دارد و غیر از تفسیر سوره برائت که به سال ۵۰ و ۵۱ و قبل‌از انقلاب اسلامی و جلسات تفسیر رهبر معظم انقلاب در مشهد برمی گردد، سایر مجموعه تفاسیر، تدریس و تفسیر معظم له در جمع طلبه‌ها و دانشجوها بعد از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به عرضه ۱۱۰ عنوان کتاب در نمایشگاه امسال، تصریح کرد: از کتاب‌های جدیدی که انتشارات انقلاب اسلامی در سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه کرده، می توان به کتاب های جهاد تبیین، رجل سیاسی و جهاد مقدس که باز این کتاب هم در حوزه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای درباره دفاع مقدس است، اشاره کرد.

حجت الاسلام صابری در زمینه نمایشگاه امسال بعد از وقفه سه‌ساله کرونا هم گفت: با نظم خیلی خوبی نمایشگاه شروع شده و همه‌چیز روال خوبی را طی می کند و استقبال دراین روزها را هم می توان مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha