پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ احسانی گفت: بهره‌مندی از تمامی تسهیلات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعة‌الزهرا علیهاالسلام منوط به تشکیل پرونده در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و فعال‌سازی کد این مرکز است.

خانم زهرا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اعلام داشت: طلاب حضوری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت بهره‌مندی از تسهیلات و امکانات مرکز خدمات حوزه باید در سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه (سامانه سخا) به نشانی https://service.csis.ir ثبت نام و کد مرکز خدمات حوزه را دریافت کنند.

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا علیهاالسلام افزود: کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مدت یک سال فعال است و طلابی که در سال‌های گذشته، کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را دریافت کردند، هر سال باید این کد را از طریق سامانه سخا فعال کنند.

احسانی یادآور شد: طلاب قبل از ثبت نام در سامانه سخا ضروری است که از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس سه در چهار، فیش حساب بانک ملی و عقدنامه (در صورت تأهل) اسکن گرفته و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: طلاب حضوری پس از تشکیل پرونده در این مرکز و دریافت کد مرکز خدمات می‌توانند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تمام روزهای هفته ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۱۵۵ تماس بگیرید.

راهنمای تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب حضوری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام علیکم. تکلیف طلاب غیرحضوری چی میشه. اونا نباید از خدمات بهره مند بشند. حالا طلبه به دلیل مشکلات غیرحضوری داره تحصیل می کنه و سختی میکشه ولی از این خدمات هم بی بهره است. لطفا یه مقدار در بحث خدمات با دید وسیع تری نگاه کنید و همه را در نظر بگیرید.