شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست

حوزه/ نشست سلامت با موضوع "آشنایی با سرطان های شایع" با همکاری مرکز خدمات حوزه استان مرکزی و سخنرانی دکتر مریم ایازی با حضور طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا(س) و مدرسه ریحانة النبی(س) امروز در سالن فاطمیه مرکز مدیریت حوزه اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست سلامت با موضوع "آشنایی با سرطان‌های شایع" با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی و سخنرانی خانم دکتر مریم ایازی و با حضور طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا(س) و مدرسه ریحانه النبی(س) امروز در سالن فاطمیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اراک برگزار شد.

ایازی با اشاره به نحو مبتلا شدن افراد به سرطان و شروع این بیماری در بدن، اظهار داشت: سرطان سینه زمانی آغاز می‌شود که سلول‌های آن رشدی خارج از کنترل داشته باشند و این بیماری معمولا باعث شکل گیری توموری می‌شود که یا به بصورت توده احساس می‌شوند و یا باید توسط اشعه ایکس دیده شود.

وی به نشانه‌های سرطان در بانوان اشاره کرد و گفت: نشانه مشترک همه سرطان‌ها در غالب اوقات، شکل گیری یک توده است، توده‌ای سفت، بدون درد و با لبه‌های نامنظم، از نشانه‌های عمومی سرطان سینه است، هرچند، ممکن است نشانه‌هایی نیز رخ دهد که برعکس این سه مورد باشند، اما باز هم بعنوان تومور بدخیم یا سرطان تشخیص داده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha