سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام خمینی

حوزه / به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مراسمی با حضور کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، در سازمان بسیج طلاب استان، گفت: دختران جامعه ما بنیان های فکری و اعتقادی خود را با الگو گرفتن از حضرت معصومه سلام الله علیها بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها تمام سختی ها را تحمل کردند تا به دیدار ولی زمان نائل شوند و در این مسر جان خود را فدا کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، بر ادامه راه ایشان تاکید و عنوان کرد: امام خمینی(ره)شخصیتی متعبد بود و این تعبد و بندگی است که برای انسان عزت آفرین است.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: امروز هم رهبری داریم که در همه ابعاد سرآمد است و این شخصیت را خداوند ذخیره قرار داده بود که پرچم انقلاب را به دست گیرد و انقلاب را به همان سمت و سویی که امام راحل(ره) می‌خواست حرکت دهند، بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی(ره) از روز ۱۵ خرداد به عنوان یوم الله نام بردند، زیرا عزیزانی که برای اسلام جان دادند، هیچ انگیزه‌ای به‌ جز دفاع از اسلام نداشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha