جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خمیر

حوزه / امام جمعه موقت شهرستان بندر خمیر گفت: عملیات روانی دشمن در میدان پیچیده جنگ روانی، با هدف تغییر باورها و رفتارها در دستور کار قرار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بندر خمیر، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: عملیات روانی دشمن در میدان پیچیده جنگ روانی، با هدف تغییر باورها و رفتارها در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی افزود: عملیات روانی دشمن فارغ از اینکه محتوای آن چه باشد، بواسطه کار کردی که دارد تصورات و محتویات غیر واقع را در جامعه ترویج می‌دهد.

حجت الاسلام سالاری، با اشاره به دو واژه تعمیم و تقطیع در عملیاتی روانی، یادآور شد: در اتفاقات اخیر، دشمن با نشان دادن وضعیت آشوب در کشور در حال تعمیم این موضوع است و از طرفی با تقطیع مطالب برخی از مسئولان سعی دارد، احساسات تصویری غلط ایجاد کند.

امام جمعه موقت شهرستان بندر خمیر گفت: استفاده از منابع خبری معتبر، رجوع به منابع متضاد و عدم اتکا به تیتر اخبار به سبب اینکه گاهی تیتر که مهمترین بخش خبر است آلوده‌ترین هم خواهد بود، راه‌های مقابله با ترفندهای رسانه‌ای دشمن است.

حجت الاسلام سالاری ضمن تقدیر از اقدام عاجل مسئولان در خصوص محور حادثه خیز کورستان به لار، مطرح کرد: این اقدام نشان داد که در مطالبه گری صحیح، بن بستی وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به لزوم فعالیت در عرصه مهدویت، خاطر نشان کرد: از اساسی‌ترین اعتقاد شیعه که سهم بسیاری را در خود جای داده، اعتقاد به وجود حجت الهی است.

خطیب موقت شهرستان بندر خمیر با اشاره به وظایف شیعیان در دوران غیبت، گفت: شناخت درست نسبت به امام(ع) و حجت الهی یک فرض است که بتوانیم ولی خدا را به درستی بشناسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha