پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر | نشست مدیران گروه‌های علمی، تربیتی استان‌های غرب کشور

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه همدان از برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران گروه‌های علمی، تربیتی حوزه‌های علمیه استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر خبر داد.

حجت الاسلام محمد فراهانی معاون آموزش حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری اجلاسیه هم‌اندیشی مدیران گروه‌های علمی، تربیتی استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، اظهار داشت: این اجلاسیه به مدت ۲ روز در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار و در آن ۷۰ نفر از اساتید چهار استان غرب کشور در رابطه با موضوعات آموزشی، پژوهشی و تربیتی مدارس علمیه در قالب کمیسیون‌های تخصصی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

وی با بیان اینکه مدیران کشوری نیز در این مراسم حضور داشتند، گفت: آیت‌الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در این مراسم با تأکید بر اینکه حضور در حوزه‌های علمیه نعمتی از جانب خداوند است، بر لزوم قدردانی و شکر گزاری اساتید و کادر نسبت به این نعمت الهی تاکید کرد و خدمت به طلاب را از توفیقات دیگر جمع حاضر برشمرد.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان افزود: از دیگر مطالبی که توسط مدیر حوزه علمیه استان همدان در این جلسه مطرح شد، تأکید بر اهمیت ارتباط اساتید و کادر با طلاب و تلاش برای رفع مشکلات طلاب بود که می‌توان به آن اشاره کرد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین رستم‌نژاد معاون‌آموزش حوزه‌های علمیه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه و حجج اسلام ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، صادقی مدیر دانش افزایی اساتید و یوسف‌زاده مسئول گروه‌های علمی تربیتی حوزه‌های علمیه نیز از دیگران سخنرانان این همایش دو روزه بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha